OMUL DE AFACERI CARE LUPTĂ PENTRU TINE!!!

Infrastructură – Cartierul Mănăștur

 A. Zona străzii Câmpului

a. Voi construi o prelungire a străzii Moricz Zsigmond până la sensul giratoriu din strada Frunzisului, în apropierea blocului turn Wings.

Astfel, strada Câmpului nu va mai fi o stradă cu o singură ieșire și nu va mai fi înfundată. Această extindere va avea patru benzi de circulație și o lungime de aproximativ 450 metri. In acest fel se va directiona o parte din traficul zonei spre alte intersectii si rute mult mai dezvoltate care suportă un trafic mai aglomerat.

b. Voi conecta strada Câmpului cu strada D.D. Roșca din Făget.

Investitia va avea o lungime aproximativă de 75 de metri.

Această legătură între cele două străzi poate fi realizată ridicol de ieftin și ar asigura o rută de ieșire extrem de importantă și o alternativă eficientă pentru cei care doresc să se deplaseze către Zorilor si Calea Turzii.

Astfel, voi decongestiona sensul giratoriu din intersecția străzii Câmpului cu varianta Mănăștur-Zorilor.

c. Voi conecta Aleea Nectarului din zona Câmpului cu strada Tudor Arghezi din cartierul Zorilor.

Această nouă rută va aduce beneficii atât benefică traficului cât și riveranilor din zonă.

Prin intermediul acestei conexiuni se va debloca aproximativ 15 % din traficul de pe strada Eugen Ionesco.

Cu această extindere se vor elibera rute alternative si rapide către și dinspre Mănăștur si Făget.

B. Reconfigurarea Zonei Străzii Izlazului

Voi deschide un nou traseu de legătură plecând de pe strada Izlazului, cu un punct de acces situat după magazinul Union.

Acesta va permite și va avea acces spre dreapta și va continua până la strada Bucegi.

Cu două benzi disponibile și o lungime de aproximativ 22 de metri, acest drum va ușura traficul și va facilita circulația în zonă, va debloca sensul giratoriu din fața magazinului Winmarkt.

C. Optimizarea Grădinilor Mănăștur

Voi construi pe strada Tarnița o nouă legătură către strada Sesului din zona Plopilor, cu o lungime de aproximativ 55 de metri. Această conexiune va fi extrem de benefică pentru locuitorii din zonă, eliminând necesitatea de a ocoli distanțe mari și contribuind la descongestionarea intersecțiilor majore din zonă reducând traficul si poluarea. De asemenea, voi analiza varianta de conexiune directă între strada Tarnița și strada Plopilor pentru a determina cea mai eficientă opțiune.

D. Conectivitatea în Zona Străzii Mehedinți

Voi conecta strada Mehedinți cu strada Bucegi, între blocurile D-11 și D-12, cu o lungime de aproximativ 55 de metri.

Astfel, urmăresc să deblochez fluxul rutier din această zonă.

Locuitorii pierd timp și resurse din cauza lipsei de alternative de circulație în acest sector. In această parte nu sunt rute alternative.

E. Extinderea Rețelei Rutiere în Zona Străzii Urcușului

Voi prelungii strada Urcușului de-a lungul Institutului de Cercetări Horticole, până la intersecția cu strada Bogdan Petriceicu Hasdeu, la colțul cu strada Mărginașă. Această extindere poate fi ușor conectată si cu strada Pajistei, în apropierea colțului de 90 de grade.

Aceste noi rute vor fluidiza traficul din cartierul Mănăștur și cartierul Zorilor, preluând și o parte însemnată din traficul din centru, reducând timpul petrecut în trafic, reducând poluarea cu cel puțin 15-30%.

F. Optimizarea Circulației pe Calea Mănăștur

Voi implementa o nouă legătură între Calea Mănăștur si strada Almașului, înainte de sensul giratoriu de la intersecția străzii Câmpului cu Calea Mănăștur, printre cele două blocuri turn. Această investiție având o lungime de doar 42 de metri.

Acest lucru va reduce considerabil aglomerația din sensul giratoriu al intersecției, unde traficul este extrem de intens.

Această conexiune este foarte importantă pentru cei ce se deplasează înspre Cartierul Zorilor si partea de Nord a Cartierului Mănăștur.

G. Conexiunea Strategica în Spatele Mall-ului VIVO Cluj – Strada Valea Gârboului

Voi lega strada Valea Gârboului cu strada Drumul Sfântul Ion, pe o distanță de aproximativ 350 de metri.

Această conexiune este esențială pentru reducerea traficului la intrarea în Cluj-Napoca dinspre Florești și trebuie tratată ca o prioritate.

Această rută simplă și scurtă trebuie implementată de urgență pentru a exista o variantă de rezervă în cazul în care intrarea în Cluj-Napoca se blochează.

Distribuie articolul:

Pe aceeași temă