OMUL DE AFACERI CARE LUPTĂ PENTRU TINE!!!

ȘOSEAUA CLUJENILOR

VOI CONSTRUI O ȘOSEA DE MARE VITEZĂ PÂNĂ ÎN INIMA ORAȘULUI,
în proiectul meu o voi numi “ȘOSEAUA CLUJENILOR”

VA FI CEA MAI IMPORTANTĂ ARTERA RUTIERĂ CONSTRUITĂ ÎN ORAȘUL CLUJ-NAPOCA DUPĂ REVOLUȚIE.

“Șoseaua Clujenilor” va avea patru benzi și va începe de la sensul giratoriu cu Centura Apahida-Vâlcele și Calea Dezmirului, continuând până la Pasajul de la Tăietura Turcului.

Această șosea, “Șoseaua Clujenilor”, va urma traseul paralel cu calea ferată până la intersecția cu Strada Platanilor, apoi va continua pe Strada Someșeni până la podul de la IRA.

De acolo, va continua paralel cu calea ferată până la Strada Răsăritului, care se va întinde pe aceeași direcție cu calea ferată, acoperind toate sectoarele din Strada Răsăritului până la podul Oasului.

Ulterior, va continua pe Strada Căii Ferate, traversând prin fața Gării Cluj-Napoca, și va continua pe Strada Piața Gării, după care se va conecta cu Pasajul de la Tăietura Turcului, trecând de pe pasarelă paralel cu calea ferată.

În aceeași zonă, pe partea opusă a căii ferate, începând de la podul IRA și până la podul OASULUI, voi cupla și voi prelungii toate porțiunile străzii Câmpul Pâinii.

Această stradă va deveni o arteră importantă de circulație, pe care o voi conecta la toate intersecțiile cu șoseaua de mare viteză, “Șoseaua Clujenilor”.

Acest proiect presupune exproprierea a șase case și câtorva curți, o cheltuială care, raportată la importanța investiției, este nesemnificativă.

Proprietarii afectați vor fi compensați corect pentru deranjul cauzat de expropriere.

Această investitie denumită “Șoseaua Clujenilor”, va devein cea mai importantă șosea a orașului Cluj-Napoca construită de la Revoluție încoace.

Eficiența sa va fi maximizată atunci când va fi conectată cu celelalte artere principale pe care le-am indicat în cadrul programului meu electoral, și anume cuplajul cu :

  • Legătura cu Aeroportul Cluj-Napoca, la sensul giratoriu de la intrarea în curtea aeroportului
  • Bulevardul Muncii, prin intermediul Străzii Beiușului, trecând prin zona fostului CUG
  • Bulevardul Muncii, prin Strada Fabricii de Zahăr
  • Strada Fabricii și Bulevardul Decembrie 1989
  • Cuplajul cu Strada Portelanului și Strada Paris
  • Cuplajul cu Strada Oasului și Strada Paris
  • Legătura cu Pasajul de la Tăietura Turcului și conectarea cu Calea Baciului și strada Tăietura
    Turcului.

 

“Șoseaua Clujenilor” își va atinge eficiența maximă atunci când va fi integrată în rețeaua de transport public si cu toate rutele existente, reducând astfel timpul petrecut în trafic, consumul de combustibil și poluarea.


FAC PRECIZAREA CĂ ÎN ZONA BLOCURILOR DE LOCUIT SE VOR MONTA PANOURI FONOABSORBANTE pentru protejarea riveranilor. Acestea vor fi benefice și pentru reducerea zgomotului produs de trenuri.

Cu sinceritate și hotărâre,
Vamoș Sorin Virgil

Distribuie articolul:

Pe aceeași temă